(044) 501-40-70 tmx@tmx.kiev.ua
fb
Що дорожче, здоров'я чи гроші? Але справа в тому, що здоров'я дано людині в більшості випадків безкоштовно, а безкоштовне у нас не цінується. Тому щоб здоров'я дійсно, а не тільки на словах, цінувалося - треба інформацію про цінності здоров'я доносити до носіїв того самого здоров'я. До пацієнтів. А то на словах вони кажуть, що здоров'я -самое цінне, а на ділі п'ють горілку (або солодкий чай?) І їдять булки з чіпсами.

Які ж сумніви переслідують нас кожен день:

  • у пацієнтів грошей немає, це дорого
  • держава ні про що не дбає
  • кому треба - пацієнти і самі куплять
  • реклама не працює ...
  • в Україні такого не побудуєш
Що пацієнт купує насправді чи ще точніше ЗА ЩО ПАЦІЄНТ ДІЙСНО ГОТОВИЙ ПЛАТИТИ.

Пацієнту НАСПРАВДІ потрібні тільки результати вашої роботи. І, найголовніше, як ці результати вплинуть на його "пацієнтське" життя. Для наочності пара прикладів не з нашої галузі. Люди купують не насіння трави, а зелену галявину ... біля будинку навесні. Чи не обігрівачі, а тепло і затишок в домі зимовими холодними вечорами.

Що насправді пацієнти купують у нас?

«Інтраокулярна лінза і факоемульсифікація» - це не зрозуміло, що дасть пацієнтові. У нашому випадку пацієнт купує хороший зір і поліпшення комфорту життя. А поняття гарного зору для кожного пацієнта різне - і він Вам про це розповість: з чим пов'язана його основна діяльність, чого він очікує від операції, які чинники хорошого зору для нього важливі:

  1. згоден він носити окуляри для читання після операції
  2. вибір типу оптики лінзи (ІОЛ з негативною або нульовою аберацією) - що важливіше для пацієнта: більш контрастне зображення або велика глибина простору, що є чітким.


          Пацієнт повинен знати, що з ним відбувається і за що він платить гроші. Особистий підхід до людини дуже важливий, при хороших відносинах і довірі між пацієнтом і лікарем лікування йде легше, а повністю інформований пацієнт все одно вибирає того лікаря, який йому пояснив всі деталі  лікування.

         Головне, щоб пацієнт мав можливість зрозуміти свої потреби, можливості лікування і зробити усвідомлений вибір. Для цього ми розробили освітній Інтернет ресурс про катаракті -www.катаракта.укр, а також ряд друкованих матеріалів, які ви можете використовувати для роботи з пацієнтом.

Пам'ятайте про те, що пацієнти хочуть купити насправді -  Зміну свого життя в кращу сторону. Продажі - це "обмін цінностями". Якщо пам'ятати про те, що пацієнти хочуть купити насправді, то обміни відбуватимуться легше і частіше. Пацієнти будуть отримувати те, що цінне для них. А ви - що потрібно вашій справі.

Чого вам щиро бажаємо.

Наші проекти

project

ЛазерМед

Офтальмологічна клініка в Чернігові «Лазермед» - це спеціалізований центр офтальмології, який надає комплексну лікувально-діагностичну офтальмологічну допомогу...
Подробнее

Відгуки наших клієнтів

"За время пребывания системы Eyecubed в клинике
мы широко использовали аппарат для получения
данных аксиальной длины глаза при катарактах,
измеряли глубину передней камеры и толщину
хрусталика при узком УПК и повышеном ВГД ...

Иванишин Е.С.

Старшый врач диагностического
отделения клиники «Эксимер»

Июнь 2015

"За время пребывания системы Eyecubed в клинике
мы широко использовали аппарат для получения
данных аксиальной длины глаза при катарактах,
измеряли глубину передней камеры и толщину
хрусталика при узком УПК и повышеном ВГД ...

Иванишин Е.С.

Старшый врач диагностического
отделения клиники «Эксимер»

Июнь 2015