Багато хто, прочитавши це питання, порахують його риторичним. І дійсно, у нас в країні криза, як в масштабах країни, так і в масштабах галузі. Медична система України, яка і без того має безліч проблем і невирішених питань, прийшла до кризи зовсім непідготовленою. Падіння рівня життя різко позначається на здоров'ї пацієнтів, які вирішують відкладати свої проблеми зі здоров'ям до «кращих часів». А катаракта - вона ж не болить. Чому не почекати, коли долар стане знову по 8? Одночасно різко зростає активність громадян, спрямована на самолікування, яке і так завжди було дуже поширене.
У чому ж реальна причина, що пацієнти вирішують пересидіти кризу?
Щороку ось вже впродовж останніх декількох років (і навіть тоді, коли про кризу ще й не думали) в Україні реєструється понад 400 тисяч хворих на катаракту, але тільки кожен четвертий з них отримує належне лікування. Чому ж так відбувається, і чи правда те, що у всіх цих 300 тисяч дійсно немає грошей на лікування? Або їх зупиняють інші причини?
Але правда така, що у них просто немає повної і правдивої інформації про цю хворобу. Правда в тому, що у нас настільки поширені міфи про катаракту і методи боротьби з нею, що пацієнт свято вірить у них, і продовжує роками жити з порушеннями зору.
А яка насправді потреба у пацієнта? - Бачити добре. А він в основному і не підозрює, що це можливо. Він уже давно змирився, що він старий і приймає свою катаракту як належне, або його діти приймають катаракту як норму.
Справжня проблема в нашому випадку - це ті галузі, які вселили Вашим пацієнтам, що є щось важливіше здоров'я. Електронні гаджети, наприклад, або поїздки на курорти, де по all inclusive можна їсти шкідливе і пити спиртне ... прямо-таки аж "даром". Адже люди не перестали заправляти авто, ходити в кіно і кафе, купувати житло або долар по 25грн!
Так, нам нав'язують рекламою інші потреби. Ніхто не говорить - що повернути зір так легко і швидко, що це дійсно робить людей щасливими. Так, держава нам ніяк не допомагає. Але ми можемо самі зробити дуже багато для зміни ситуації. Давайте допомагати пацієнтам купувати правильні речі - здоров'я! А ми всі чудово знаємо, що слово лікаря в нашій країні - це те, чому вірять бездоганно. Давайте цим користуватися.
Який же вихід?
Так, це складно - сказати пацієнту, що йому потрібно заплатити за операцію. Але він не буде думати про гроші, якщо буде бачити, що йому надають ПОСЛУГУ ЛІКУВАННЯ І СЕРВІС, що про нього піклуються.
Пацієнту не потрібна операція, не потрібна ІОЛ. Він купує хороший зір, хороше життя після. Тому нехай після діагностованою катаракти пацієнт (діти, які його супроводжують) йде з емоцією, що він дійсно може легко повернути собі зір і значно поліпшити своє життя - потрібно лише Х грн витратити не на гаджети / бензин / щось ще, а на своє здоров'я! Потрібно зробити так, щоб пацієнт розумів важливість високих витрат на операцію катаракти, і тоді отримаємо перерозподіл ресурсу на користь лікування.
Ми хочемо Вам у цьому допомогти - допомогти переконати пацієнта, пояснити необхідність своєчасного лікування, донести до розуміння вартість лікування. Для цього ми створили цілий комплекс заходів, щоб полегшити Вашу роботу з пацієнтом, підготувати його.
Перше: Всеукраїнський портал www.катаракта.укр - це місце, де Ваш пацієнт може отримати об'єктивну інформацію про лікування катаракти, а найголовніше - як вибрати найкраще лікування саме для себе.
Якщо Вам цікаво, які ще інструменти Ви можете задіяти, щоб пацієнт захотів купити у Вас «хороший зір», звертайтеся до свого персонального менеджера або пишіть нам за адресоюЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.